Sammanfattning

Vilket år 2019 har varit.

Året började med att låta min stora Kärlek Robban somna in. Det var/är som en mardröm, jag kan fortfarande inte tänka på det utan att gråta. Det gör ohyggligt ont att tänka på honom och jag saknar honom varje dag.

Sen slutade jag med mina Venlafaxin, som trots  en lång nedtrappning gjorde att jag höll på gå under.. dem utsättningsymptomen var fruktansvärda och efter någon månad fick jag börja igen.

Jag fick en ny chef på jobbet som är hemsk, hon har kört hela stället i botten och numer är det vidrigt att gå till jobbet.

Vi åkte på vår första utlandssemester tillsammans med barnen, det var både fantastiskt och riktigt jobbigt, för ärligt talat, mycket av semester blev det inte. Men barnen var lyckliga och vi skapade fantastiska minnen tillsammans. Katten Greta bodde hos min kompis som har flera katter och hundar.

Katten Greta fick bo kvar hos min kompis, då hon var så lycklig där, för efter Robbans död var hon så ensam i vårt stora tomma hus.

Barnen fyllde fem och plötsligt blev de stora. Argumenterande viljestarka barn, som ger oss gråa hår och gör oss lyckliga.

Jag fick borrelia två gånger under sommaren. Jäkla fästingar!

Under hösten har vi varit hundvakt och plötligt fick vi ett meddelande av hundens familj om vi ville överta hunden. Det är en lite otydlig familj men sen i julas har hon bott heltid hos oss och jag tror hon har flyttat in. Vi är ingen hundfamilj utan snarare katt men hunden har smält våra hjärtan och kanske kommer det fungera alldeles toppen, fast vi bestämt att vi inte skulle ha mer djur efter Robban o Greta.

Under hösten fick maken oxå sin nya leksak tesla och är helt besatt av den.

Under hösten var Klara magsjuk och efter det har hon inte riktigt repat sig. Mycket oro och Vi får se hur det slutar, men oron som finns när något är fel med sitt älskade barn och man inte vet var och hur man ska lösa det, den känsla är fruktansvärd.

Jag har oxå sprungit  hos läkare och har förhöjda tumörmarkörer. Jag provar just nu en medicin för att se om det är endometeriosen som ger de förhöjda värdena.

Under de sista halvåret har jag fått tinnitus och lämnat prover. Ska bli kallad på hörseltest och väntar på att få komma till öron näsa hals. Antingen mediciner eller borrelian som orsakat tinnitusen.

Nu är det nytt år och nya mål.

Kommentarer

  1. That is a very eventful year. I myself have tinnitus and I have to tell you, it gets better over time. Even if it doesnt heal, you will get used to it soon, so no worries there.

    Hope you have an even better year this time around.

    https://aab-edu.net/

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering