Biverkningar och förvirring

Jag har alltid skrivit ner det som finns på mitt hjärta för stunden, sällan utan större eftertanke. Mer reflektioner kring olika problematik som uppstår i min vardag. Språket kan förefalla enkelt, tankarna lätt förvirrade utan röd tråd, men jag blir lite förvånad att några av er tror att det är hela jag.


Jag önskar jag hade tiden att skriva mer utförliga blogginlägg, lite som för några år sen, med tema och röda trådar. Men sen mina fina Twins anlände så blev det mer rörigt.


Sen har jag numer sidor som förvånar mig å det yttersta. Jag har alltid varit en människa av kontroll, strukturerad och organiserad. Sen barnen kom och mer den senaste tiden har nya sidor gjort intrång, häromdagen tappade jag mina bilnycklar, snarare- nycklarna fanns någonstans i närheten av mig eller bilen då bilen fungerade (den har startknapp)  Efter 2 dagars sökande är den hittad, mellan bilsätena. I morse försov jag mig, det har typ aldrig hänt. Någonsin (med något få undantag)


Kontentan av detta är att jag tappar bort saker, glömmer saker, glömmer möten, vad som sagts, vad jag/någon bestämt och tar fel på alla hjärtans dag. Jag överräckte i måndags en kartong med massa fina inslagna paket till maken och sa-grattis på alla hjärtans dag! Var det alla hjärtans dag? Nej, jag lyckades lämna presenterna två dagar för tidigt.....:)


Det känns som jag snart kommer glömma att hämta barnen på dagis, lämna dem eller lämna dem en lördag..Haha:-)


Det går inte alls ihop med min GAD, som iof numer har mkt mindre utrymme i mitt liv.


Alfred börjar förövrigt pigga på sig mer och mer, äter dock som en myra, har dåligt med ork och svårt att svälja. Men nu pratar han bättre och har sovit flera nätter på raken utan att vakna. Klara däremot har härjat desto mer.

Kommentarer

  1. Chokladpudding funka på min dotter efter halsoperation

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering