Juldagen

Då har vi avverkat vår första jul i nya huset. Jag är så tacksam varje dag att vi bor så fint. Det är helt enkelt underbart! Julafton försvann i ett natt med rätt så glada barn och föräldrar. 

Jag har varit så duktig och sprungit nästan varje kväll, pushat mig lite varje gång. Det är fortfarande en nära döden upplevelse men jag kämpar på. Men så häromdagen när jag sprang var det som ett gummisnöre gick sönder i vaden. Sen kunde jag inte springa ett steg till. Jag har, efter lite Google, nog fått en muskelbristning i vaden. Vafan. Jag som var på g. Nu får jag halta fram som en idiot. Hoppas jag klarar att rida i övermorgon! 

I morgon kommer Klaras bästa kompis från gamla förskolan och hälsar på. Det ska bli roligt!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering