Minnesproblem

Nu när har jag tvättat min BH och gnisslar fanskapet. Varje gång jag rör mig låter det *knirrknirr*, jag försöker se väldigt oskyldig ut men mina arbetskamrater ser lite misstänksamma ut.


I dag skulle jag på fransförlänging, det var länge sen jag gjorde det och jag tycker det är skönt att slippa hålla på att måla mig hela tiden. Jag har väntat på tiden i 2 månad eftersom tjejen jag går hos är fullbokad.


När jag satt i väntrummet blev jag lite misstänksam eftersom hon ännu inte var där. Efter en kontroll i kalendern visar det sig att jag var på fel dag. FEL DAG. Så pinsamt.


Jag gör bara sånt nu för tiden. Glömmer bort saker, hittar inte, missar avfarter och stigar i skogen.


*****
Efter en helg med massa onyttigt så har jag den vanliga tjockisångesten. Jag förstår inte hur jag ska komma tillrätta med mitt hetsätande. Jag lovar på heder och samvete varje morgon och trillar dit hela tiden.


Jag försöker men det är inte tillräckligt. Tyvärr märks det på kläderna också.


Jag är medlem i VV men det hjälper föga eftersom jag inte fyller i vad jag äter på dagarna. Eller så fuskar jag och "råkar glömma" fylla i onyttigt. Jag ljuger tom för mig själv.


suck.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering