Bajs och blöja

I helgen hände det stora saker, Alfred bestämde sig helt plötsligt att göra nr 2 på toaletten! Sådär bara. Han var så stolt och lycklig!
Vår fina kille har blivit så stor.


Igår kväll bestämde han sig även att vara utan blöja på natten och vaknade utan att ha kissat i sängen. Han konstaterade "jag är stor nu"


Han har haft blöja på natten för han själv velat, han har inte kissat i den men jag förmodar velat haft den som trygghet.


Min fina kille! Så underbar, pratsjuk och envis.


*****
I morgon börjar ridningen igen, hoppas det går bra för maken med nattningen och jag överlever träningsvärken som kommer.


Jag behöver verkligen komma i gång, under sommaren har kilona smugit på sig ännu mer. Jag känenr det på kläderna och det där drivet med viktväktarna är fortfarande som bortblåst.


suck.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering