slagsmål

Nu verkar tvillingarna har bytt, nu är det Klara som sätter sig på tvären titt som tätt. Hon är så himla envis och bestämd. Jag försöker intala mig att man kommer långt i livet då men på morgonen när vi ska i väg är det fasiken ingen fördel.


I morse var det fullt krig, jag försökte lirka, hota, övertala, låta vara men hon skulle inte klä på sig och inte komma med. Så då fick jag klä på henne och byta blöja vilket orsakade nordens raseriutbrott. Helt ärligt, jag har inte tid att vara pedagogisk på morgonen. Alfred däremot gjorde allt själv och var som en liten ängel. Pust. Tur att det var en av två i alla fall.


Men när det är stökigt på morgonen så glömmer jag tex att ge katterna mat, ta med mig mina saker vilket jag sen kommer på i panik i bilen.


Så i dag får katterna svälta tills vi kommer hem. Suck.


****
Vi har fått bilderna från fotograferingen! Så himla fina! Nästa vecka är det besiktning och sen visning. Jag blir så sorgsen i hjärtat samtidigt som det såklart är spännande. Men vårt fina hus...Som vi slitit så med.


****
I helgen kommer syster och systerdotter vilket vi ser fram emot. Det som är lite tråkigt är att de alltid har sin egen agenda och vi kommer liksom i andra hand. Vi agerar mer som ett hotell för deras aktiviteter de har planerat.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering