Hästar och visning av hus

Snart är det dags för fotograferingen av huset, om ca 2 veckor. Så i helgen var vi och löpte blommor och planterade. Barnen är mycket "hjälpsamma" så jag är glad om några av blommorna överlever...


Vi hade även avslutning på bamsegympan med diplomutdelning och fiskdamm. Barnen blev  väldigt glada och stolta.


I helgen började jag rida i min nya grupp, jag fick en ny häst och en ny ridlärare. Både ridläraren och hästen var toppen, tyvärr var ridläraren en vikarie. Gruppen vet jag inte så mkt om men det är ingen som är i min ålder, eller rättare sagt ingen som är över 20år i alla fall. Nu när det börjar bli varmt ute så svettas jag mer under passen och jag hatar mina glasögon. seriöst! De immar igen, de glider ner när jag blir varm så jag inte ser något. Jag önskar så jag kunde ha linser!


Så roligt och få rida två gånger i veckan! Jag älskar att vara i stallet och få bara vara jag.


Vi var och tittade på huset! Så fint men tomten blir väldigt liten då halva tomten är en brant sluttning och en bit av skogen ovanför. Tomten är nästan dubbelt så stor än den vi har idag men kändes som det bara var ett hus på tomten.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering