Slutar med p-piller och oro på jobbet

Jag fixar inte detta med p-piller. Jag blir otroligt arg, sur och aggressiv bladat med depression. En riktig bitch med andra ord.


 Det är varken bra på jobbet eller hemma, jag har beslutat att idag sluta med dem, det här fungerar verkligen inte. Jag får ringa gyn så får hon komma fram med en ny planering.


Jag har i dag även ringt till en ny tandläkare i hopp om att han inte ska få mig att gråta när jag lagat en tand. Jag tappade nämligen resten av den tillfälliga lagningen i går och har nu en stor krater i munnen som all mat fastnar i.


Heja mig! Jag ringde, det tog bara 3 månader :-)


****
Vi har fått en ny chef på jobbet, han har börjat att omorganisera utan att vi får vara delaktiga. Detta skapar såklart oro, frustration och de som blir drabbade av dem minst sagt obra omstruktureringarna säger att de nu kommer säga upp sig.


Va fint. Då har jag samma situation som på min gamla jobb. Så nu oroar jag mig för hur det kommer bli här, jag trivs ju toppen och älskar att jobba här..Men nu :(


****
Barnen är så roliga och pratar så vi nästan får skavsår i öronen. I morse konstaterade Alfred att himlen var rosa, det brukar den inte vara, så han frågade om jag kunde ta bort det :-)

Kommentarer

  1. Testa Natural Cycles! Helt naturligt, baserat på din temperatur. Allt jag gör är att ta tempen varje morgon och lägger in i appen (i början även äl-test) och vips så vet man precis hur cyklerna ser ut. Funkar både preventiv och som planering. 😊

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh. Tack för ditt tips men jag äter det för att stoppa min endometrios. Jag kan inte få barn naturlig väg då jag opererat bort en äggstock och två äggledare.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering