Blödningar o gos barn!

Förra veckan avslutades med att jag fick hämta en vrålarg Klara som låg och skrek under hallbänken i förskolan och skulle inte gå hem. Så till slut fick jag bära ut henne skrikandes till vagnen och spänna fast henne. Utan kläder. Sen in efter Alfred. När jag försökte få på honom kläderna stod två föräldrar vid Klara och såg bekymrade ut och jag visade min fina, lugna underbara sida genom att slita  upp dörren och yla att "det inte är synd om henne", svettig och rödblommig med Alfred under armen. Haha. Vafan. 

Efter vi överlevt ridningen hade batteriet i bilnyckeln dött och min bilnyckel är ju ingen bilnyckel. Jag tar i handtaget på bilen så öppnas den, sen trycker jag på en startknapp för att starta den. Så där stod vi i mörkret i skogen och undrade hur i all världen man kommer in i bilen. 

Efter lite klurande så kan man pilla ut en grej på nyckeln och det fanns ett hål vid växelspaken man kunde stoppa grejen i. 

Nåja.  :) hem kom vi i alla fall. 

*****
Helgen har varit fantastisk! Fantastisk! Glada Goa barn med massor av kärlek! Så lycklig att vi sluppit slagsmål och utbrott och livet känns plötsligt underbart! 

Jag märker hur mycket energi alla dessa utbrott och utvecklingsfaser/ trots eller vad man nu vill kalla det. 

*****
Jag trodde p-piller skulle ge mindre blödningar men jag har blödigt som en tok i snart 10 dagar. Wtf liksom. Dessutom har jag en massa mensvärk. 

Hoppas det kommer bli bättre! 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering