Musarm deluxe

Den senaste veckan har jag drabbats av musarm, eller musöverarm och axel. Som jag lider, fy vad jobbigt det är att ha ont. Har provat med Voltaren och ibuprofen utan någon som helst nytta. Jag stretchar, byter position, står upp, har en moustrapper- jag gör vad som helst bara det släpper!


Vafan. Jag blir galen av värken.


Jag mår i alla fall psykiskt bättre, tack och lov. Det enda är att jag tappar håret, jag börjar fasiken bli tunnhårig nu.


Läkarbesök nästa vecka.


I morgon är jag hemma med de små trollen då dagis är stängt. Hoppas vi får en mysdag!

Kommentarer

  1. Du har en konstig uppfattning om vad de luxe betyder.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag inte. Du tänker på det franska ordet och jag använder det i uttryck som betyder mycket.

      Se slangopedia så kanske ny värld öppnar sig för dig att man kan använda ord på olika sätt.

      Radera
    2. Alldeles rikigt Cecilia! /J

      Radera
    3. Slangopedia - ja, det är ju en vederhäftig och på alla sätt oomtvistlig källa! Precis som Wikipedia. Sakligt, korrekt och vilande på en stabil vetenskaplig grund. ������������

      Radera
    4. Jag tror att vi är fler än Cecilia som använder deluxe för att förstärka ett annat ords betydelse. Du (anonym) får skriva till språket i P1 för att stilla din oro om användandet av ordet.

      Radera
  2. Gå till en arbetsterapeut eller sjukgymnast hos Närhälsan Rehab, dina besvär blir inte bättre utan hjälp, du kanske behöver stödskenor eller övningar och Närhälsan brukar kunna ge tid snabbt, ofta nästa dag.

    /Dustpuppy

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering