Läkarbesök o inbrott

Vi har haft en mycket fin helg tillsammans med sol och middag hos kompisen. De älskar verkligen henne men framförallt hennes hund och badkar 😂 

I dag är det regn och blåst ute och barnen höll nästan på att blåsa bort på väg till förskolan. Mina små troll. Egentligen skulle jag vilja krama och pussa på dem hela dagarna, små gosfisar. Deras Fokus är fortfarande böcker, vi läser och läser. Bok efter bok. Otroligt mysigt. 

Idag har vi utvecklingssamtal, det blir maken som kommer vara med på det eftersom jag har min långa dag. 

Jag mår fortfarande dåligt, svårt att sätta fingret på vad det är. Men jag sover dåligt, magkatarr och och återigen katastroftankar. Jag känner mig stressad hela tiden. 

Det är dock inte så illa som förut, jag mår kanske...30 % bättre. Men ändock. Som tex att grannarna haft inbrott. Min hjärna är minst sagt uppe i varv och jag oroar mig, planerar och tänker. Så himla jobbigt. Ältar alla möjliga saker. 

I dag har jag läkarbesök, jag får se vad hon säger. Jag ska be om att få byta medicin i alla fall, för det här fungerar inte. 



Observera de fantastiskt fina mössorna från lilla vilda. Vi älskar dem! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering