Ensam med barnen i tre dar :/

Maken har åkt på konferens, han är borta i tre dagar och avlöser mig i morgon kväll innan jag ska iväg till ridningen. 

Visst har det gått bra, förbereda, planera och andas har varit mitt motto. Men det går i ett hela tiden, det görs hyss hela tiden. Nu dag två är jag helt slut. 

Som ni vet har jag sömnproblem och har varit bortskämd att maken tar nätterna. De brukar vakna 1-4 gånger nästan varje natt. Maken går upp och lägger sig igen, sovandes. Men när jag vaknar så kan jag inte somna om. 

I natt vaknade de bara två gånger, men jag kunde inte somna om och låg och snurra i timmar. I morse var jag rejält sliten, på nya jobbet är jag typ på helspänn hela tiden och nu på kvällen har det varit gasen i botten. 

Nu är jag sliten. Och tacksam. Att jag har en sån fin make och barnen en sån fantastisk pappa. Som jag tar för given. 

Nyttigt att han är borta, jag behövde det Även om jag nu är helt slut. En dag kvar. 


Kommentarer

  1. Så bra att få en ögonöppnare ibland, se saker ur en annan synvinkel

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering