Vara modig

Blandad helg, en del obegripliga utbrott från Alfred, bad, extrem värme på 33.2 grader och läkarbesök. 

Alfred har stora vaxproppar och är nu remitterad vidare, Klara är fortsatt prickig och proverna visade inget. Vi ska dit i dag igen med Klara. 

Idag tänkte jag faktiskt att vi ska vara så modiga att vi åker och badar i ett badhus. Jag har ju tänkt på det jättelänge men inte vågat. Men i dag åker vi till grannkommunen som faktiskt verkar ha öppet! 

Håll tummarna att vi överlever! 

Förövrigt är det sista veckan tillsammans, jag har två dagar till ensam med barnen nästa vecka. Och har ni tråkigt får ni gärna komma och hänga med mig. 






Kommentarer

  1. Så himla fin bild på dina tvillingar!
    Hade gärna träffats med mina två tvillingpar och väntande bebis till nyår men bor alldeles för långt bort tyvärr!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad det skulle vara kul o träffa dig, var bor du? Vi kan kanske ses på FB?

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering