Tvillingarna 1 år idag!

HIPP HIPP HURRA! I dag var det ett år sen som tvillingarna föddes. Det har varit ett fantastiskt, omtumlade och underbart slitsamt år. Att bli förälder är det bästa, värsta och det märkligaste jag någonsin varit med om.

Men nu har vi klarat av ett helt år tillsammans och barnen är min stora stolthet och glädje (och katten Robban förstås)

Min syster med familj har varit här sen i torsdags så vi har hjälpts åt att pynta, ta hand om barn och haft en riktigt trevlig helg tillsammans. Två läskiga saker saker hände, det ena var att systerdotten svimmade och det andra var att Alfred trillade ner från skötbordet.

Kalaset i dag gick toppen, jag hade såklart oroat mig en massa men allt gick väl och jag tror de flesta hade trevligt. Vi grillade korv och bjöd på tårta. Tårtan hade en arbetskamrat till maken gjort, hon fick helt fria händer och det enda kravet var ett nalle puh tema.

Hastigt bestämde vi oss för att åka till barnens gudmor i morgon, så nu städar vi och packar. Allt på en gång :-)








Kommentarer

  1. Stort grattis till Alfred o Klara!

    SvaraRadera
  2. Grattis till era fina 1-åringar❤️

    SvaraRadera
  3. Grattis Klara och Alfred! ����
    // Ida

    SvaraRadera
  4. �� idag är ingen vanlig dag för idag är det Alfred och Klaras födelsedag! Hurra, hurra, hurra!!! ��
    Tycker inte alls det känns så länge sedan som ni föddes och nu har det redan gått ett år!

    Kram
    /Åsa & Edvin (3 1/2 månad)

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till Alfred & Klara! <3 <3
    Vilket häftigt är! Jag följde hela din resa & pdf lyckades du bli gravid & jag blev gravid en vecka efter dig efter även här år av försök. Det har varit så häftigt att få följa dig/er. Min lilla kille är 10 1/2 månad nu & det är så kul att få följa med dig & dina fina barn. Stort grattis till dom & tack för en bra & ärlig blogg. Så skönt att läsa en årlig blogg ;-)

    SvaraRadera
  6. Hipp hipp hurra underbara ungar på er första födelsedag!!! Och ett stort grattis till dig som nu varit mamma till dem lika länge.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis igen! Härligt att ni fick ett fint kalas och tårtorna var ju helt underbara.
    Ha en skön helg och pussa barnen grattis från mig.
    Kram Lena och missarna

    SvaraRadera
  8. Härliga tårtor till härliga barn.
    GRATTIS i efterskott.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  9. Grattis till ettåringarna!! Oj så fort ett år går. Roligt att få följa er vardag.

    SvaraRadera
  10. Tack för era gratulationer!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering