Full fart o socialt liv

Men kära nån, jag tänker hela tiden att jag ska blogga men tiden finns inte. Jag har så mycket att berätta men när jag väl sitter här är det tomt.

Men för att sammanfatta resten av veckan så jobbade jag i torsdags. Så skönt att bara får vara jag och så underbart att komma hem till två barn som blev så glada att jag blev rörd och grät en skvätt. 

Barnen firade sen att det var fredag med att vakna först 06.45, att ha oceaner av tid på morgonen var skönt och lyxigt. 

Fredagen var även den soligaste och varmaste dagen hittills. Vi tillbringade den på friluftsområdet vid sjön och grillade med öppna förskolan. Det var så roligt och trevligt att träffa personalen som hade undrat vars jag tagit vägen. En rolig och spännande dag för både oss och barn som älskade att krypa fritt och äta allt som existerade i naturen. 

Jag blev röd och lite brun efter dagen, i ansiktet lite som ett stopplyse. Väldigt klädsamt. Not.....

Nu har vi varit och storhandlat och i eftermiddag ska vi till våra kompisar med tvillingarna. Fast nu sms hon att vi ska skjuta upp det tills i morgon. 

Passar oss bra då vi ska i väg o byta en body och kika lite på barnpool, en sån här uberbillig tänkte jag då. Med tak ;)

Förövrigt har jag äntligen beställt foton med inbjudningskorten till 1-års kalaset! Hoppas de kommer i veckan så jag kan skicka i väg dem. 

Nu sk jag göra mellis till de små. 



Kommentarer

  1. En möjlighet är ju att skriva in dem, börja betala men inte dyka upp förrän det känns lagom för er.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering