Mors dag o på väg


Nu är vi på väg hem från en fantastisk helg. Vi åkte tidigt i lördags morse och resan tog ca 3,5 timme med ett litet stopp. Väl framme fick vi lunch och sen var det dags att byta om.

Jag skulle först få en svart lite mindre nordsvensk men när vi var i hagen ville hennes bästa kompis, som oxå var en nordsvensk, gärna följa med. Jag fastande för honom direkt, han var stor med en enorm man och hur go som helst.

Han och jag var höll sen i hop hela helgen;). Först red vi ca 2 timmar i alla gångarter och naturstigar. Så himla roligt att galoppera i skogen, höstens man fladdrade och mina fingrar trasslade sig in i den. Det var nästan som på film.

Vi hade tur med vädret. Det smådroppade lite till och från men inget ösregn och i dag såg vi lite sol.

Sen var det fika och upp på sadeln igen, då ca 1 timme.

Maten var fantastisk och bubbelpool och bastu i går kväll var  skönt åt den ömma kroppen.

Efter frukosten i dag var det en ny tur på 2 timmar och efter lunchen åkte vi hem.

Vad jag förstår på maken verkar det gått bra men Klara är fortfarande dålig i magen. Konstigt. Kanske måste vi ringa någonstans i morgon?









Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering