Satan i gatan

Det är verkligen inte min tid just nu. I går var verkligen ingen bra dag, redan kl 09 började jag och gråta och tänkte att nu går jag och kommer inte hem igen.

Barnen var på sitt absolut värsta humör och allt som kunde gå på tok gjorde det. Ens tålamod är inte långt nuförtiden och jag blir alldeles slut av allt skrik och gnäll.

Sen var det dags för stalljobb och även där gick saker på tok och efter en sån dag längtar jag bara efter att få gå och lägga mig på kvällen och koppla bort hjärnan.

Naturligtvis började katten skrika nåt vansinnesskrik i natt så jag vaknade och inte kunde somna om, maken och jag rök ihop i morse och fan.....

Fan vad jobbigt det är ibland. Jävla skitdagar.

Just nu känns det som nån karusell, det slutar aldrig, blir aldrig bättre utan det är fullt ös hela tiden utan andrum.

****
Söta är de i alla fall..Mina små godingar.


Kommentarer

  1. Nu när de ligger brevid varandra så ser man vilken skillnad det är på dem, att Alfred stuckit iväg på längden....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen! Han är väldigt lång för sin ålder.

      Radera
  2. Fullmånen har ju sin påverkan både sömn humör o katter blir knasigt. Kämpa på!
    Kan du planera in lite egen tid behöver ju inte vara så dyrt o avanserat eller ta en halv dag; förslag Gå o sätt dig på ett cafe, med en Gokaffe o nån tidning att läsa som för tankarna långt ifrån din vardag. Kram det var mitt tips,

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina ord! Jag skulle fått det i helgen men då lyckades jag ju bli sjuk.

      Kram

      Radera
  3. Åh så fina de är dina rödklädda älsklingar.
    Ja nog ville man gå ut genom dörren och försvinna de dagar då det bara var kaos... men som tur är så går det över =)
    Kan dock förstå att det blir extra jobbigt då du har två som kan sätta igång att skrika samtidigt.
    Kram kram från Lena och missarna

    SvaraRadera
  4. Ta väck katterna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gissar att du menar det i all välmening. Om du läst bloggen tidigare förstår du hur mkt de betytt för mig men oxå att jag tänkt tanken själv. Men saker är inte svart och vitt.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering