Klara inlagd på sjukhus

I går kväll fick Klara hastigt feber och fick en stor knöl under örat, stor som en golfboll. Inte konstigt hon har varit gnällig när det har varit på gång.

Maken och Klara är nu inlagda på sjukhus, det är tomt här hemma och känns väldigt konstigt och tomt att bara ha en bebis. Så enkelt det är och vad mycket tid vi har tillsammans.

Däremot har konstigt nog både jag och Alfred sovit gott ända till 06.30 med ett nattmål vid 2, trots jag håller på att oroa ihjäl mig. Så jag grät när de åkte.

Skriver mer senare när jag fått reda på mer.

Alfred tränar nackträning i går

Sista bilden på Klara

Kommentarer

  1. Håller tummarna för att Klara mår bättre snart!

    SvaraRadera
  2. Inte sista bilden, senaste! Hoppas hon kryar på sig fort.
    Det är hemskt med feber på sådana små, men det är säkert ingen fara och hon är ju i trygga händer.

    SvaraRadera
  3. Måste kännas tomt där hemma, snart är ni tillsammans igen. Håller tummarna att hon piggar på sig snabbt.

    SvaraRadera
  4. Usch jag fick också ont i magen när det stod sista bilden inte senaste.... Det där fixar de nog snart till. Stackars liten.
    Så fina de är de små, ni gör det jättebra!
    M.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur kunde jag skriva så fel? Freudiansk felsägning kanske?

      Radera
    2. Haha, lätt hänt bara. Jag råkar skriva talspråk hela tiden och ibland blir det bara tokigt. Mycket man ska hålla reda på när man bloggar...:-) Söt var hon iaf.

      Radera
    3. Söt ÄR hon så klart...haha.

      Radera
  5. nej men ohhhh.
    Hoppas att du får besked snart att allt är okej med er fina Klara.
    Skönt att hon har pappa med sig där som vakar över henne. Håller alla mina tummar för att hon snart är hemma igen frisk och kry.

    Massor med tröstkramar och lycka till.
    /Lena och missarna

    SvaraRadera
  6. Vilken fin bild på Alfred!

    Håller tummen att de snabbt får ordning på vad det nu än är Klara drabbats av så ni blir samlade alla sju hemma igen!

    Kramar!

    SvaraRadera
  7. De är ju söta som socker!!!!!! Krya på lilla Klara fina, det blir snart bättre så har du båda hos dig som skriker i kör! ;) Ta hand om er!

    SvaraRadera
  8. Oj, stackars Klara, hoppas dom hittar vad det är och att hon snart är hemma hos er och sin bror

    SvaraRadera
  9. Krya på dig kram till Klara :)
    låter som en svullen lymfkörtel det som är bakom örat.
    Hoppas hon är hemma snart igen
    Kram lill

    SvaraRadera
  10. Usch stackars henne och er :-( Hoppas hon kryar på sig fort!
    Bamsekramar
    Jenny (Nenne)

    SvaraRadera
  11. Hoppas allt är okey snart igen med lilla Klara.
    Hälsningar Skåneland.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering