Gnälliga barn?

I går tänkte jag att det var en jäkla dag, barnen gnällde nonstop. Inget var bra vad jag än gjorde, men så här dan efter så kommer jag knappt i håg vad vi gjorde och vad som hände. Inte heller minns jag gnället, bara att jag tänkte det.

Klara hade i alla fall två riktigt dåliga matningar när hon var arg och skrek vad vi än gjorde. Hon åt också massor, vi fick göra extra mat. Det är ju så man gråter själv. Det är så svårt när hon skriker efter mat men vill inte äta. På kvällen sen läste jag i ett fb forum att det var fler 10v som gjorde det och att det var en fas..

Kanske det, det förklarar ju en massa i så fall.

Vi var till ridskolan och kikade, det är inte alls lika fint som förut och många fina hästar är sålda. Jag hoppas att det blir lika bra som förut i alla fall. Jag gillar verkligen ridläraren och de hästar som är kvar ät toppen.


****
Nu på morgonen var vi och lämnade bilen på AC service igen, det fanns ingen lånebil så vi fick åka allihopa. Klara var lite upprörd att bli intryckt i bilen kl 06.30 men sen slocknade hon efter nån mil.

Vi får se vad dagen ger oss i dag. Efter att ha sovit 5 timmar (!) är jag rätt ok i dag. Redo för vad dagen har att ge.


Såååå söt i sina hängselbyxor

Kommentarer

  1. Sötnos! Är det Klara eller Alfred? Och var det Alfred på gårdagens bild? Fina är se hur som :) ❤️

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering