Dags för förlossning 34+0

Då var det dags då. Otroligt overkligt och mycket nervöst.

Såg en kommentar från en annan tvillingfamilj i forumet där de skrev att de också låg på neo och deras dagar var mkt intensiva och fullproppade med sondmatning, koppmatning, pumpning, flaskmatning, vägning och blöjbyten. Det verkar som de hade ungefär lika stora bebisar som vi. Så det är väl så vi kommer få det.

Just nu är jag så hungrig att jag skakar, hur ska jag klara mig? Otäckt att vara så hungrig. Och så är jag nervös för snittet..Eller ja.. Allt då..

Vi hörs sen!

Kram till er alla!

Kommentarer

  1. Åh så spännande, stort lycka till nu hela familjen! <3

    //Isse

    SvaraRadera
  2. Lycka till!
    Jag gjorde planerat snitt med min enling då hon låg i säte. Fantastisk personal som gjorde det hela till en fin upplevelse. Hade varit mkt nervös innan, men de var så lugna och proffsiga att allt kändes mkt bra. Hoppas på detsamma för er!

    SvaraRadera
  3. Det är så otroligt häftigt, idag händer det! Förstår att det är svindlande känslor just nu. Jag håller tummarna för att snittet går fint och att ni alla ska må bra. Stort lycka till idag!

    SvaraRadera
  4. Fråga om du kan få dropp med sockerlösning, det fick jag. Det tar ju inte bort hungerkänslorna men gör att man slipper få lågt blodsocker och må dåligt av det.

    Jag har gjort två snitt och båda har varit otroligt fina upplevelser. Hoppas så att det blir det för dig också!!

    Stort lycka till och stor kram!

    SvaraRadera
  5. �� idag är ingen vanlig dag för idag är det tvillingarnas födelsedag, hurra, hurra, hurra ��

    Lycka till idag!!!

    Kram
    /Åsa

    SvaraRadera
  6. Åh så spännande! Lycka till!! Snart är ni äääntligen föräldrar!
    kram/kajsa

    SvaraRadera
  7. Idag är det äntligen dags! Hurra! Ni kommer bli världens bästa föräldrar till Klara och Alfred! Jag kommer tänka på er hela dagen! Kramar /Jessa

    SvaraRadera
  8. Stort lycka till idag och resten av livet, nu börjar det :)

    SvaraRadera
  9. Stort lycka till idag! Det ni äntligen väntat på så länge är det nu eran tur! Kommer tänka på er hela dagen! / Nina

    SvaraRadera
  10. Stort lycka till! Ni finns i mina tankar.

    Kram

    SvaraRadera
  11. Underbara dag - äntligen är du här! Längtar till inlägget när Klara och Alfred är utanför magen och ni är tvillingföräldrar med.

    Du kommer fixa allt galant. Varmaste kramar!

    SvaraRadera
  12. Ni är sååå välkomna till världen små tvillingar! Som mamma, pappa och vi läsare längtat efter er!
    Sarah

    SvaraRadera
  13. Åh så spännande! Välkommen ut till världen lilla tvillingar! Håller alla tummar! Stort lycka till!

    SvaraRadera
  14. Men oj här händer grejer!!! Så spännande att ni ska få lära känna dem små. Lycka till med allt.

    SvaraRadera
  15. Så underbart att dagen är här!! Har följt hela er resa med Isak och med tvillingarna, är så glad för det ni nu ska få uppleva! Och var lugn i att det kan kännas som "vad har vi gett oss in på". Precis så kände jag också, men har också lärt mig att biologin hjälper mig mer än intellektet, kroppen vet liksom vad den ska göra, och tricket är att våga lyssna på den. Bansekram Marianne

    SvaraRadera
  16. Lycka till!!! Kom ihåg glädjen :) ät mycket energi, även godis!

    SvaraRadera
  17. Ett varmt lycka till hoppas att allt går bra.Vi valde att lösa vår barnlöshet med adoption.Visst är det fantastiskt att det finns alternativ när inte allt funkar!
    Om du nån gång får tid så kan jag tipsa om bloggen "Mybabydolls.se" hon fick tvillingar 10 v för tidigt och hade dessutom en 2-åring o en 9-mån sedan innan!!!!!
    All lycka till dej och hela familjen (fina namn) Kram Margareta

    SvaraRadera
  18. All världens lycka till idag!
    Massor med kramar från Lena och missarna

    SvaraRadera
  19. Hela jag ryser och tårarna kommer. Äntligen är er llllååånnngggaaaa resa över och idag ska ni äntligen få se era underbara knytten. Hoppas att ni får en fin start med bra omhändertagande.

    Vi håller alla tummar och klor här. Massa kramar från Ulrica och Oscar

    SvaraRadera
  20. Lycka till idag! //Lisa

    SvaraRadera
  21. Lycka till! Idag börjar ert nya familjeliv! Fantastiskt och underbart efter så lång tids kämpande. :) //Snart lycklig (enäggstvilling, Aten-tråden)

    SvaraRadera
  22. Nu gäller det, STORT lycka till!!!

    SvaraRadera
  23. Lycka till idag! Mina tankar är hos er idag! <3
    Kram Cicci

    SvaraRadera
  24. Ni är i mina tankar!! Tummar och tassar hålls hårt här i norr <3 /Ullis

    SvaraRadera
  25. Fantastiskt att dagen ni kämpat för så länge äntligen är här! Stort lycka till med förlossningen och tiden därefter, ni kommer klara det galant!

    /Sara (Bebisfrön)

    SvaraRadera
  26. Lycka till! Äntligen kommer de :-) Hoppas allt går bra, kramar Lill

    SvaraRadera
  27. Äntligen är det dags! Har följt er resa så länge o man har hållt tummarna och tänkt på er många gånger fast man inte ens känner er!:) Ni ger hopp till oss som fortfarande kämpar och längtar! Aldrig att man vill ge upp efter att man har följt eran låånga kamp! Önskar er all lycka ♡kram M

    SvaraRadera
  28. inte får jag nåt gjort idag.. Vankar runt som en äggsjuk höna och tänker på dig konstant!

    Kramar från Lena och missarna

    SvaraRadera
  29. Tänker på er. kram!

    SvaraRadera
  30. Lycka till! Hoppas att allt går bra för er! :)

    SvaraRadera
  31. Har tänkt på er HELA dan.......KRAM KRAM.

    SvaraRadera
  32. Oj, fäller visst en massa tårar.. Man kan ju bara föreställa sig vilken resa ni gått igenom. Jag är så innerligt glad att allt gick bra för er den här gången & dessutom dubbel lycka!

    Ett stort GRATTIS till hela familjen! Ber gärna om din adress igen Cecilia så jag kan få skicka en present till det dyrbaraste i ert liv just nu! ♡♡

    Stor kram från Malin i Skåneland! :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering