Åh nej, Blöder!

Men va fan kom det här nu i från? I går började jag blöda lite varje gång vid toalettbesök, det har jag nog aldrig gjort förut? Eller? Nåt minne har jag av brun sörja men det var länge sen, på den gamla doktorns tid. Jag hittar inget i min blogg i alla fall.

Så det kan väl betyda att jag håller på blöda ut slemhinnan och få mens eller att…. .Ja, typ det då. Gode gud, varför får det aldrig vara bra?

Nu kommer jag oroa ihjäl mig, jag får fasiken magsår av allt det här. Jag har ändå tänkt att åka, det är nog bra att de kollar läget, jag kan köpa lite mediciner och biljetterna är redan betalda. men det är verkligen skittrist i så fall.

Varje gång jag bokar biljetter så tänker jag att jag ska ta ombokningsbara, men de kostar ganska mkt mer. Men såna här gånger hade det ju varit bra.

Så nu sov jag som en kratta i natt trots 0,5 lergigan och det enda som hände är att jag blev muntorr och drömde den mest märkliga drömmen som skulle vara olämpligt att skriva om här.

*oroar mig*

****
Vi tog ingen promenad, jag kom på att vi skulle åka på julmarknad i stället i Sigtuna, det var typ vi och resten av världen där.

Men det var väldigt mysigt och vi fyndade faktiskt en del saker. Det var dock svinkallt och dieten var inte den bästa till lunch så när vi kom hem däckade min mage helt och hållet och nu knorrar den och protesterar mot maten i går.

Jag köpte bland annat vantar och en julkrans att hänga på dörren.

****
Katterna protesterar fortfarande, men de äter faktiskt mindre. Vi får smyga till Stiina lite extra då hon är smalast av de alla och inte riktigt har förstått grejen med foderlabyrinenten.

****
Nu ska jag cykla till jobbet. - 4 grader..brrrrr…

passande vantar till mig :)

Kommentarer

  1. Åh nej, håller tummarna för att allt är som det ska och du kan få två små insatta i dig som griper tag ordentligt och inte vill släppa fören om ungefär 9 månader :-)

    En fråga, om du tycker den är för personlig så behöver du självklart inte svara. Du skriver att ni båda är i 40 års åldern, samt att ni för några år sedan ville adoptera men fick nej pga för hög ålder på mannen. Min fråga är, vad är maxåldern för att få adoptera?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tummarna, de kommer verkligen behövas!

      I vår kommun måste man påbörja medgivande vid 38, om man är över 40 så får man inte eftersom medgivandet räcker bara i 2 år och det är det minsta man får vänta på resebesked.

      Jag tror min man var typ 42 när vi ansökte, vi fick inte ens ta äldre barn.

      Radera
  2. Men åh !! Jag hoppas att det inte är nån fara trots att du blöder. Tänker på dig och jag önskar verkligen att det ska gå bra den här gången.

    (Vilka underbara vantar du hittat! )
    Massor med lyckatillkramar från Lena och missarna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tummar behövs verkligen!!

      Kramar

      Radera
  3. Har du testat andeutdrivning? Jag menar, hur mycket motgångar kan man orka med egentligen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha:-)

      Ja, det skulle fasiken behövas! Om någon kan det så varsågod, jag är med på allt som kan vända tenden :9

      Kram

      Radera
  4. Ha! Sköna vantar! Om jag inte vore så frusen hade jag velat ha likadana (måste ha vindtätt).
    Å vad fasen händer? Du får väl ingen sådan där mellanblödning nu... (Vet att jag fick det en eller två gånger)

    Hoppas på bra besked i Riga!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är lite kalla, men man får offra sig. :)

      Kram

      Radera
  5. Jag hoppas att du får ett bra besked.

    SvaraRadera
  6. Du tror inte det kan vara en biverkan från något piller. Läste lite biverkningar idag (innan jag bestämde mig för att jag inte vill veta) och där var blödningar med, kan ha varit Progynon.
    Vi funderar också på att bo på det hotellet du ska bo på, en liten recension vore väldigt välkommet.

    Håller tummar och tår för att allt gå bra.
    Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte, jag brukar inte ha det. Men man blir ju SÅ nojig.

      Såklart det kommer en recension :-)

      Tack för tummar!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering