SÅÅÅ stressande med läkarjakten

Jag ringde ju i fredags och i morgon ska jag ringa fler gyn. Det är ju lite krångligt att ringa då jag dessutom ska till psykologmottagningen, har en massa bokade besök osv.

Men nu känner jag mig jättestressad av det här. Fan att det ska krångla jämt. Förbaskade ryska läkare.

Tack för alla tips, nu har jag fått in 5 tips på läkare jag ska försöka ringa, kanske jag får napp någonstans?

Jag vet faktiskt inte hur jag ska läsa det annars för jag behöver

-ta hiv, syfilis, Hepatit A och B (igen)
-Ta infektionsprover (vilka är oklart)
-Får ut alla mediciner, progynon, progesteron, antibiotika, procren, prednisolon
-Göra VUL

****
Mysig dag i går, tänk att en dalakompis kan vara så underbar. Precis vad jag behövde, eller ja..nu måste jag svälta resten av veckan då det trillat in en del onyttigheter i den här kroppen. Jag hittade en fin blus annars fikade vi mest och traskade runt.

Jag frågade om hon ville följa med till kliniken i december och det ville hon gärna, hoppas vi får i hop våra tider så jag får lite sällskap. Det skulle vara väldigt roligt att visa henne Riga.

****
I morgon är det besök hos psykologen. Jag känner mig faktiskt lite nervös men oxå förväntansfull, måtte de kunna hjälpa mig!



Hoppas ni haft en trevlig helg, kram på er!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering