Psykolog 2

I går tror jag universum ville att jag skulle röra på mig för på morgonen hade växeln på cykeln frusit på 3:an. Det var ingen rolig upplevelse att cykla i uppförsbackarna (min vardagscykel har bara 3 växlar) med växel 3. Verkligen inte.

Sen på ridningen var det markarbete och med hoppning, där var det att stå i lätt sits och galoppera och hoppa i nästan 1 timme.

Idag är min rygg helt ur funktion. Gissar att jag kommer ha rejäl träningsvärk sen.

Pratade en del med min nya ridkompis så det slutade med att vi bytte telefonnummer med varandra och ska försöka rida under julen. Roligt!

(förutom att jag lyckades kalla henne för fel namn)

****
I dag är det alltså psykologbesök nr 2, jag ska försöka ta upp allt jag har på hjärtat och som snurrat i mitt huvud hela veckan.

Undra om de har nåt speciellt tema varje gång eller om de ställer frågor helt planlöst?

****
Fortfarande ingen mens.

****
I morgon ska jag på brunch med mina gamla ridkompisar som jag var på ridlägret med, har inte sett en del av dem sen i våras och så är det lite nya bekantskaper med oxå. Jag får nästan alltid sån ångest innan jag ska i väg på såna här sociala sammanhang där jag inte känner mig trygg. Vill helst avboka på stört men ska försöka åka dit.

****
Nu hörde jag att två till sökt andra jobb på mitt jobb. Helt galet! Vi som börjar få lite ordning, ska ännu fler sluta nu?

Jo, jag söker jobb varje dag, men mitt yrke är otroligt smalt och just nu finns det inte mycket till jobb. Letar även i andra branscher men ska ju liksom passa mig oxå.

****
Hoppas ni får en bra fredag!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering