FET planering

Tack för alls era tips om rygg och flygplan. Jag surfade massor i går och tyvärr går ju varken Norwegian eller Ryanair de tider jag ska åka. Jag kan ta en trip till olika flygplatser däremot så blir det billigare.

 Jag ska även kolla båtresa men då måste jag ta tre dagars semester istället, men det kanske det är värt. Jag måste dock jobba på torsdagen för då ska jag jobba kväll.

Jag får se hur jag gör, först måste jag ha ett klartecken i alla fall. Det känns som kroppen är på gång med alla mediciner men jag är lite orolig för slemhinnans växande.

Jag har gjort en ny rubrik här ovan, jag blir oxå nyfiken på alla kostnader så nu ska jag bokföra varenda kr detta försök.

****
Trevliga dag i går, det var länge sen jag skrattade så mycket. Vilken familj de är :) Maten var supergod så fick vi även med oss matlådor hem.

Jag var även till ridaffären och hittade i alla fall en varm jacka för 200 kr, den får duga. Nu är det bara ridbyxor som ska vara lite varmare kvar.

****
Ryggen är fasiken bedrövlig, nu är det helt paj som för några veckor sen. Nu är det jag som ringer en kiropraktor och bokar tid.

****
Jag tycker allergimaten funkar sådär, Stiina kräks lite mer av den och även Robban. Han får liksom upp maten igen, osmält.

Vi har ju även Hills och specifiks allergimat att välja på men det känns ju som vi inte gör nåt annat än och byter mat just nu. Jag vill ju hitta en mat som funkar med både päls, hårbollar, kräkningar och Robbans okända sjukdom.

****
Måndag i dag. När jag vaknade i morse trodde jag det var söndag. Men så var det ju inte.


Kommentarer

  1. Är bitarna väldigt små? Sallie kräks typ aldrig när hon ätit (tack och lov), fast den senaste maten jag köpte började hon plötsligt med det. Å de bitarna är mindre än tidigare mat, när jag blandade/bytte tillbaka så slutade hon lika plötsligt dom hon börjat.
    Jag tänker: så små att de "slinker" ned utan att tuggas, sväller i magen å så kommer de upp igen.

    Låter galet jobbigt med ryggen, hoppas det funkar med kiropraktorn.

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de är de faktiskt.vi har ändå sån där hetsätningsskål. Ska nog byta till ett annat allergimärke.

      kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering