15-år bröllopsdag idag :)

Grattis till oss! I dag firar vi 15 år som gifta, tänk vad tiden går. Jag älskar dig min fina make!

Det ska jag fira med att åka och rida i kväll :)

På lördag däremot har vi bokat bord på kaknästornet, jag tycker det är så mysigt där och god mat. Och dyrt förstås.

Vi gifte oss hemligt med våra bästa vänner som vittnet, vi skulle gift oss på Åland då makens släkt är därifrån men det var så struligt vill jag minnas. Vi köpte i alla fall ringen där.

Vi gifte oss borgligt i en närliggande kommun och sen åt vi middag på Ulriksdals värdhus och tog in på hotell i stan. Vi satte sen ut en annons i tidningen att vi gift oss.

Kanske inte så konstigt att vi gifte oss borgligt med tanke på min släkt och jag tycker vi gjorde ett bra val och skulle nog gjort likadant nu. De flesta blev väldigt glada för vår skull med något undantag.

****
I går ringde jag i alla fall min nya vårdcentral och fick faktiskt en tid i dag, men då kunde jag inte. Så det fick bli en tid nästa vecka i stället.

Hoppas de är bra, tycker jag fått min beskärda del med dåliga läkare nu.

Jag tror jag fick i gång flera på jobbet för nu har de oxå bytt vårdcentraler.

*****
Fortfarande ingen mens.

Hurra på vår dag!



Kommentarer

  1. Grattis på er bröllopsdag, 15 år, häftigt!

    SvaraRadera
  2. Grattis på bröllopsdag!
    Fint att du fått ny tid på ny vårdscentral. Viktigt att du berättar hur dåligt behandlat du varit på din gamla, så att dessa har chans att vara bättre, och att de vet hur dåligt du haft det.
    Med tanke på mediciner, om du ringer till gyn. 1 - skriver hon inte ut några då heller ?
    Jag kan inte fatta hur jä..... svårt det ska vara!!!!!
    Tog du kontakt med Nya AVA's samarbetspartner också ?
    Jag bor ju i Norge, och det är inte så lätt att skicka sånna saker över gränsen, dessutom har jag mest skvättar kvar av alla mediciner. Men jag kan sätta upp en lista över det jag har, och så prova att skicka till dig, om du vill.
    Skicka mig ett meddelande på facebook (vi är ju vänner där) om du är interesserad. Det kan ju bli stoppat på gränsen, men det kan ju gå bra också.....

    Stor kram
    Ahm66

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, jag ska göra det.

      Ja, kanske. ska pröva med nr 2 nästa vecka, sen får jag panikringa runt lite.

      Kram

      Radera
  3. Gratulerar på bröllopsdagen! :-)

    SvaraRadera
  4. Grattis på bröllopsdagen! Önskar er en härlig och mysig helg tillsammans.

    Kramar från Lena och missarna

    SvaraRadera
  5. Grattis på er bröllopsdag! Kram

    SvaraRadera
  6. Stort grattis på er bröllopsdag!!!
    Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering