Vecka 20 (19+2)

Magnetröntgen i dag då.

Jag är inte alls orolig för magnetröntgen gjorde ju jag 2011 då jag opererade bort äggstockar och äggledare, det enda jag möjligen är orolig för är parkeringen.

Man kan ju tydligen stå i garaget, men det har jag aldrig gjort och efter incidenten i Kistagaraget har jag garageskräck för såna med bommar och man ska betala. Usch!

Dessutom är ju min arbetsdag förkortad med flera timmar då de från början sa att jag ska vara där vid 14.30 och jag har massor att göra och dessutom ett besök inbokat kl 08.30 där det sedan ska skrivas ett yttrande på. En heldag försvinner ju oxå på torsdag, stressigt!

****

I går började vi tömma köket, vilket projekt! Hur kan man ha så mkt saker? Vi har en massa skåp kvar och det gäller ju att räkna ut vad vi kan och inte kan behöva. Fortsättning följer idag.

Köksmannen har inte hört av sig. Alls.

Däremot ska vi köpa barngrindarna på Ikea och ha som dörrar till vardagsrummet. Tack för det bra förslaget! Vi kommer inte förstöra varken vägg eller valv och alla katter är säkra. Toppen!

****
I går köpte jag hand och fotavtryck, jösses vad dyrt det var. Men jag vill gärna ha små fotavtryck oavsett utgång.





Kommentarer

  1. Håller tummen i dag!

    SvaraRadera
  2. Hoppas bilderna visar en pojke med mycket goda möjligheter att leva ett friskt liv!
    Kramar
    /Bebisfrön

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna och skickar upp några böner om att allt går bra idag. :)

    Visst var det till KS ni skulle? Parkeringsgaraget bredvid Astrid Lindgren är rätt smalt och trixigt tycker även jag som är van att parkera i garage.

    Lättare är nästan att ställa sig på den öppna parkeringen som är precis på andra sidan vägen, mittemot huvudingången - finns två plan, ett uppe precis när man svänger in, och ett nedanför. Nedre planet är ganska ofta att det finns plats eftersom många missar att det finns och går att köra ner dit.

    SvaraRadera
  4. Lycka till idag! Som ovan hoppas jag på bilder av en lien bebis med god prognos !/ Uppsalamamman

    SvaraRadera
  5. Håller alla tummar och tår i dag för söta lilla Isak. Hoppas han får fin prognos, och visar att han är en liten kämpe.
    Kram
    Ahm66

    SvaraRadera
  6. Håller tummarna för er idag och hoppas att prognosen ser fin ut för lille Isak!
    Kramar!

    SvaraRadera
  7. Hoppas att det går bra och att ni får ett besked vilket som... Fast massa tummar och massa hoppas att Isak har växt till sig och blivit en "frisk" pojke som busar i sin mammas mage....

    Massa kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering