Vecka 20 (19+0)

Ny vecka! Denna vecka berättar appen att Isak väger ca  280 gr i slutet av veckan. Han börjar även utveckla alla fem sinnena och känna igen min röst. 

Katten Robban ligger ju jämt och surrar på magen så han lär ju säkert Isak oxå höra. 

Idag har vi varit och jagat kakel och kollat golv, vi passade även på att fika på underbara café lyktan vid mälarhöjden medans vi ändå var i den delen av stan. 

Jag har inte mkt energi och är inte så mkt till hjälp, jag blir snabbt trött och otålig, som en 5-åring  ungefär. 

Efter mkt om och men har vi valt kakel som jag tror blir bra, matta har vi oxå valt men blir lite osäkra på hur den ska skäras så i morrn ska vi ringa snickaren och fråga om han kan möta oss i affären. 

Vi har oxå gjort en budget och det är verkligen på håret om vi ska klara detta utan lån. Vi ska göra ett gott försök i alla fall. 

I morgon ska vi börja packa ner köket i flyttlådor och börja röja i köket. 

*****
Naturligtvis har de ändrat tiden på magnetröntgen på måndag och det blir på håret att jag hinner med mitt yttrande på jobbet. Fasiken oxå. 

I fredags var jag både arg och trött på jobbet så jag var liksom arg hela dan sen. Jag blir så trött på oredan och att det aldrig finns personal så jag får jobba för 29 st i stället. 

Vi lyckades i alla all beställa köket på Ikea så nu är det klart. 

Nu måste jag leka med Robban för han skriker som en besatt. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering