Vecka 13 (12+1)

Jag är så tacksam för varje dag, jag längtar så tills på tisdag då vi får veta att allt är okey med knyttet.

Magen börjar bli större nu så snart är det nog dags för ett första kort. Jag surfar ihjäl mig på mammabyxor för jag får inte plats i några av mina byxor längre. Men det är dåligt med storlekar och inte speciellt snygga byxor heller. Trist.

Jag tänkte släpa med maken på rundresa i Stockholm och kolla mammaklädesbutiker, jag tror jag hittat 5 st butiker som verkar vettiga.

I övrigt mår jag bra, lite svårt att äta, kissar på natten, magen varit lite i olag några dagar och drömmer väldigt mycket konstiga drömmar. Häromnatten drömde jag att jag var med i ett dataspel (?)

Ont i ryggen som vanligt och efter vi varit med Robban på Albano för blodprovslämning (vi ska vara där 08.00, i rusningstrafik, vilket betyder åka härifrån 06.50) så tänkte jag åka till sovabutiken.

I dag kommer ridkompisen och hans dotter på grillning, det ska bli roligt. De var här en sväng i går oxå.

Kommentarer

  1. Hej :)
    Vad skönt att det går bra för dig/er.
    Konstiga drömmar är helt normalt,blir bara konstigare och konstigare hehe

    Ha det bäst!
    Kram lill

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Såg först nu att ni skulle åka hemifrån i ottan, jag tror ni kom jättetidigt till Albano. Det är verkligen sommar i stan och vi är nästan ensamma när vi åker till jobbet, en vecka kvar sen blir det semester.

    Lycka till imorgon, här ska hållas alla tummar som finns!

    Kram Åsa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering