Vecka 13 (12+0) :)

Whooo! Vecka 12 på riktigt! En milstolpe! Nu är det bara 3 dagar kvar;) 

Idag betar vi av en massa måsten. Maken lägger asfaltsgegga på bodentaket och jag försöker gräva upp en syren. Jag tänkte ha en rabatt där i stället, kankse en liten buske? Men med den här farten så kommer jag bli klar i december. Det är svettigt och ryggontet gör det ju inte bättre.  

Men jag gräver lite varje timme så blir jag nog klar så småningom. 

Vi har ca 30 grader i skuggan och den enda som njuter av det och är pigg som en mört är Robban som älskar värme. I dag har jag smort in honom med solkräm eftersom han soldyrkar hela tiden. 

Hoppas ni har det bra i värmen! 




Kommentarer

  1. Hej!
    Hittade din blogg av en slump.
    Jag har också genomgått äggdonation och är i vecka 11+2.
    Längtar till vecka 13 då jag kan andas ut lite. tycker det är jobbigt då jag inte känt av några gravidsymptom men man kanske ska vara glad för det istället ;-)
    Kram Clara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och välkommen :)

      Vad roligt och grattis! Gjorde du i Sverige eller utomlands?

      Kram!

      Radera
  2. Vi har gjort inseminationer och provrör privat i Sverige och äggdonation i Åbo. Lyckades då bli gravid i Åbo men fick missfall i vecka 6.
    Under tiden har vi stått i kö genom landstinget för äggdonation som vi gjorde nu.
    Vi har hållt på i många år så jag nästan höll på att ge upp men men...
    Clara

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering