Vecka 12 (11+3)

Härligt!

Nu är vi hemma efter en väldigt lång dag! Eller ja, vi var faktiskt hemma vid 16-tiden men i alla fall. Jag har härjat runt här och städat och torkat golv och så tvättar vi 500 maskiner med tvätt oxå. Såklart.

Jag var svinhungrig när vi kom innanför dörren men hade sån tur att kattvakten hade gjort tacos så det fanns tacorester. Lycka!

Katterna såg väldigt förvånade ut när vi kom och Robban surade nån timme och bet mig i tummen. Men nu ligger han i knät igen och jag verkar förlåten.

Greta har tratt och tratten hålls fast av ett halsband med klocka. Så kliar hon sig på tratten hela tiden så det är som en liten minicirkus här.  I morgon ska vi ju till veterinären och kolla såret och ta stygnen. Så jag hoppas hon blir av med tratten då.

Skönt att vara hemma! Men jag kommer sakna det svenska paret, vi har bytt adresser med varandra.

I morgon ska jag lämna nya leverprover, då ska jag tillbaka till dem som dödade mitt blodkärl. Hoppas det går bättre i morgon..


Kommentarer

  1. Välkommen hem igen ! Det låter som ni haft det skönt på semestern =).
    Visst är det kul då man träffar trevligt folk så där, och tänk om man gjorde det lika lätt på hemmaplan. Hoppas ni håller kontakten.

    Blir lika glad varje dag jag kikar in och ser dina rubriker..
    Kram kram och ha en fortsatt skön sommar !
    /Lena och missarna

    SvaraRadera
  2. Var ska du ta proverna? På DS? I så fall kan du be personalen att låta en narkossköterska från opavdelningen sticka! Narkospersonal är skickligare än vanlig sjukhuspersonal.

    Kram Jessica

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering