Vecka 10 (9+3)

EI dag är det läkarbesök, jag hoppas mycket att det är en bra doktor. Annars kommer jag att byta MVC, jag är trött att inte bli lyssnad på.

Detta ska jag ta upp:

1. Jag ska fråga om varför jag har så ont hela tiden och vad man kan göra åt det. Från en skala 1-10 ligger smärtan oftast på en 8. Hur ska jag kunna hålla min vikt och motionera när jag inte ens kan röra mig?

2. Jag ska fråga om blödningarna, vad kan man göra åt det? Hur ska jag göra i Italien?

3. Jag ska fråga om det är möjligt att dessa 4 dagar som är kvar bli halvtidsjukskriven.


Ja, det var väl dem frågorna?

****
Appropå Robban så har vi kommit på tekniken med tabletterna. När han ligger i mitt knä på kvällen  så trycker vi i honom medicinen då. Han slåss inte, bråkar inte utan sväljer den bara rätt upp och ner. Skumt.

Problemet är när han inte degar i mitt knä på kvällen. Då blir det slagsmål :)

****

I övrigt så är det bara 4 dagar kvar! Hur fantastiskt är inte det?

Nåt som är mindre fantastiskt är att min städerska är sjuk, vi håller ju på gro igen här hemma. Jag har ju så jäkla ont hela tiden och kan inte ta itu med hus och hem.

Bedrövligt.

Så här ser jag ut efter gårdagens blodprover.


Kommentarer

  1. Lycka till idag!

    /Åsa

    SvaraRadera
  2. Fan vad glad man blir av att läsa här =) (Och lite depp för en egens skull men den stoppar jag undan) Hoppas på bra läkare på mvc och hoppas du plockar fram lite djävlar anamma när du ställer frågorna. Fan att man jämt är så mesig, man borde alltid ställa krav. Fattar inte hur du inte kan tillhöra spec.mvc med dina blödningar och smärta? Man blir ju trött för mindre.. När du kommit så långt! Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas det gått bra för dig idag..
    Har tänkt på dig..

    Kramar från Lena och missarna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering