FET i dag ;-)

Äntligen är det dags att fara iväg. Flyget går vid 10-tiden och jag är hemma vid 19-tiden igen. Under de timmarna hoppas jag på 2 perfekta embryos som kommer stormtrivas i min fagra kropp!

Vädret såg ut att bli fint i Riga, 25 grader varmt och sol.

 Jag har drömt urskumma mardrömmar hela natten. Om vampyrer, blod och skräck. Det var som en lååång film. Om jag hade skriftens förmåga skulle jag gärna vilja skriva ner drömmen och göra ett bra manus av den.

Känner mig inte nervös, jag har gjort det här så många gånger så jag vet vad som gäller. Jag längtar efter att få fika på favoritcafet och shoppa i min favvoaffärer.

Behöver en massa tumhållare nu.

*****
Katastrof på jobbet just nu, min kollega som jag sitter i samma rum som fick nåt psykbryt i går. Jag tror inte att det är jobbet i sig utan hennes livsituation. Men det påverkar mig otroligt mkt att ha nån som har ett stort åskmoln ovanför sitt huvud och inte kan ta klienter.

Jag tycker hela veckan har varit turbulent och lite dålig stämning, många ska sluta, ny personal kommer in, det är glapp mellan ny och gammal. Jag har hur många klienter som helst.

Det är rörigt och ostrukturerat.

Trist.

*****

07.30 Åka till Arlanda
08.15 Anländer Arlanda, Går direkt till säkerhetskontrollen 
09.25-09.55  Boarding
12.10 Anländer flygplatsen
12.30 Tar shuttlebuss till stan
13.10 Lunch
14.00 Återföring av frysta fina starka embryo
15.00 klar på kliniken
15.00-17.00 Shopping och middag och transport till Flygplats
18.00 Checka in och boarding
19.10 Flyget avgår Lettisk tid
19.25 Anländer Arlanda, hämtas av maken
20.15 Hemma!
21.00 Däckar

Kommentarer

  1. Lycka till!!! Tummarna hålls hårt!

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna hårt!!!
    http://jakteneftertotallycka.blogspot.se/

    SvaraRadera
  3. tummarna är i stort sett upptagna för dig
    idag och framöver !

    Kram Lena och missarna

    SvaraRadera
  4. Massor av lycka till !!!!
    Jenny (...som följer er kamp )

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Har inte kommenterat på ett tag men följer din resa nästan varje dag.
    Av hela mitt hjärta vill jag önska lycka till idag. Hoppas, hoppas, hoppas.
    Allt väl / tina

    SvaraRadera
  6. Nu hoppas jag du bär på två guldkorn!


    Kram Mary

    SvaraRadera
  7. hoppas att det gått bra idag..
    Hejar allt jag kan och håller tummarna.

    Kramis Lena och missarna

    SvaraRadera
  8. Håller tummarna stenhårt!

    SvaraRadera
  9. Jag hoppas också att det går bra. Nu sover du men jag hoppas att du har fina drömmar inatt.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering