Premiär o rapport från läkare

Första cykelturen idag, men den var inte så rolig. Trots det vackra vädret var det isande kallt, och utan rejäla cykelkläder blev det ännu värre. Men det var härligt att för känna farten, det lätta cykeltrampen (vilken skillnad mot min vardagscykel) och friheten.

Men jag förfrös nästan fingrar och öron så det måste bli lite varmare eller inhandlas bättre kläder. Jag hittade inte mina cykelbyxor och en sån liten sak gjorde mig på ett uruselt humör.

****¨
Det gick bra att åka till läkaren i går, jag blev istället otroligt tidig. Det var den märkligaste mottagning jag sett. Den var opersonlig och mer som..ett kontor..

Läkaren var oxå opersonlig men tittade igenom hela min kropp och de två jag sökt för ska hyvlas (!) bort nästa vecka. Otrevligt!

****
Nu ska jag leta resor, har hittat 8 alternativ som jag håller på att sammanställa.

I kväll ska vi till bästa kompisen och äta middag och mysa.

Hoppas ni oxå har det bra i solen!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering