Hurra :-) Nästa försök bokad!

Slemhinnemätningen gick jättebra! 9 mm slemhinna redan och nu är resan till ÄD 3 försök nr 13 bokad!

9 maj åker jag och bara resan gick på 4400 kr..Men å andra sidan är det på en röd dag så jag slipper ta semester..

****
Nyss ringde min ridkompis som jag ska plocka upp i morgon. Hon lät jättetrevlig och det här är hennes andra resa till Estland och gården. Hon har ridit i 6,5 år och är alltså superduktig liksom de andra. De hade önskat sig extra hoppning så jag kommer verkligen få slita i helgen :-)

i morgon bär det i väg;-)

Kommentarer

  1. Åh nu är det dags att börja hålla tummarna igen!
    Hoppas bara mina tummar fungerar bättre denna gång... =)
    Kram och lycka till från Lena och missarna

    SvaraRadera
  2. Jag kommer in här då och då. Tänker på dig. Hoppas för dig!

    SvaraRadera
  3. Åh vad spännande och vilka roliga nyheter!! =D
    Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering