Snart dags-en liten lista :)

Nu börjar det närma sig och det är:

19 dagar kvar till medicinering med progynon
29 dagar kvar till ridläger i Estland
41 dagar kvar till ET

Jag tycker fortfarande att min planering är konstig, att jag inte ska på VUL emellan, att jag inte ska ta mer sprutor, att jag ska äta progynon så himla länge.

Denna gång tänkte jag dra i gång med medicinerna mycket tidigare och göra ett eget litet schema, jag har liksom inget att förlora.

Sen hoppas jag att vikten stabiliserar sig nu när jag slutat med p-pillerna, för just nu är det bedrövligt.

****
Idag ska jag på möte med olika myndigheter och skolor sen tänkte jag flexa. Jag ska åka och köpa lite underkläder, tröjor och saker att fylla makens påskägg med.

Det ska bli skönt att ha lite egentid och bara mysa runt. Känns som jag behöver det.

****
I går fick jag den nya kattsanden Ökoplus, men katterna tittade ju inte ens på den. Vad ska jag göra? blanda ut med den gamla?

Jag tycker öko verkar jättebra och det vore ju bra om katterna oxå tyckte det.

Kram på er!

Kommentarer

  1. Ja, introducera långsamt. Ha i lite i den gamla sanden å för varje byte har du i mer och mer av den nya. Så hoppas vi att det funkar!

    Kram å glad påsk!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering