Skavsår i skrevet

Absolut ingen höjdare att rida med en stor binda, tanken slog mig inte ens att jag borde bytt till något annat förrän jag satt mig på hästen.

Passet var enormt slitsamt men väldigt roligt. Vi gjorde serpentinbågar i trav och galopp med halvhalter.  Det gick ganska bra, jag kom i håg att sträcka på mig och satt rak som en pinne.

Detta medförde ett enormt slitage på mitt underrede och med binda gjorde det saken 100 gånger värre. Så nu är jag alldeles öm och röd.

Men jag ska rida i kväll oxå och då har vi markarbete. Men denna gång ska jag inte ha den enorma bindan.

****
I dag ska jag till tandis och laga lagningen, känns inge vidare och jag blir väldigt orolig. Tandläkaren uppskattar jag inte alls. Inte någonstans.

****
Jag såg att jag inte ska ha nån VUL mellan procrensprutan och progynonen, det känns ju konstigt. Jag villl ju kolla att jag är ordentligt nedreglerad. Jag tänker jag ska boka ändå.

****
2,5 dag till ledighet! Najs!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering