Sista dagen

Sista dagen med p-piller. Urskönt faktiskt! Jag ogillar verkligen och stoppa i mig sånt och jag lyckas ju få alla biverkningar som man kan få av alla sprutor och tabletter. Jag har faktiskt småblödigt i 21 dagar nu, inte en dag har jag varit förskonad.

I morgon är det procrensprutan som gäller och om någon vecka så drar progynonen igång igen. Det ser jag väl minst fram emot.

****
I går hade vi en tekniker här hemma till diskmaskinen, för den lilla luckan som ska öppna och släppa ut diskmedelet brukar fastna. Han sa att man absolut inte ska använda små kuddar med flytande- alltså yes diskmedel för det kläggar igen spolarmar och gör mycket onytta i diskmaskinen.

2300 kr gick kalaset på så vi hoppas att det kommer och funka nu.

****
I dag är det hästar som gäller, jag fick tyvärr inte plats på passet i går så jag ska maila och hoppas jag får en plats nästa vecka.

Behöver röra på mig! Nu har det ju kommit massa snö så cykla i det här känns ju måttligt roligt.

****

Maken har haft jobbpass i natt, han skulle starta om nån maskin (hemifrån) och skulle kliva upp kl 3. Jag förvisade honom till gästrummet, för han är en snoozare. Och snooza kl 3 på natten så jag vaknar och inte kan somna om. Nej tack!

Nu vaknade jag ju vid 4 och kunde inte somna om, sen kom Robban vid 5 och bet mig i handen och var på ett urdåligt humör.

Härlig morgon!



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering