Pustar ut...

Nu har jag varit smärtfri sen 16 i går, tack gode gud. Alla mina tankar och hela helgen har upptagits av det onda, naturligtvis blir jag lätt hypokondrisk och tänker mig det värsta.

Jag ska nog ändå ringa min vårdcentral även om det tar emot, de är ju urduktiga på att avfärda en och säga att man ska återkomma om det blir värre. De får mig alltid att känna att jag är där i onödan.

Nu tänkte jag faktiskt åka och prova att rida. Måste försöka komma igång med motionen. Det blir nog en extra promenad i dag oxå.

****
Nu har procrensprutan börjat verka, men kära nån så jag svettas, vi pratar om floder här. Och sömnsvårigheterna ska vi inte prata om.

Jag grät två gånger i går, helt utan anledning. Mina hormoner mår verkligen bra.

Skönt är i alla fall att sprutan har kickat in, nu ska jag härda ut i 16 dagar tills jag ska börja med progynonen.


****
I går var vi iväg till Taxinge slott och fikade, det är en bilresa på nästan två timmar tur och retur, men väldigt skönt att åka i väg en sväng. Vi försökte behärska oss och deras kakbord är fantastiskt, jag tror de har över 50 sorters kakor och tårtor. Det är väl värt en extra omväg.




Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering