Presenter och städning

Fantastiska arbetskamrater jag har, går hade de ordnat överraskningskalas med kakor, bullar och kladdkaka.

Jag fick ett otroligt fint hängsmycke från snö of Sweden. Det var helt underbart och alldeles perfekt, sen sjöng alla för mig och jag blev alldeles rörd.

Jag gick hem lite tidigare och så åt vi sushi. På kvällen kom bästa kompisen och vi idkade soffhäng resten av kvällen.

Sen vaknade jag kl 02.15 och kunde inte somna om. Alls. Det är så himla jobbigt och frustrerande och jag tror jag slocknade först vid 4-tiden.

Sen vaknade jag vid 7 och var helt förstörd. Det tog mig flera timmar att vakna till liv, jag funkar verkligen inte om jag inte sover ordentligt.

*****
Idag har vi gjort tårta, pizzadeg, städat och fejat. Det har verkligen varit fullt ös och nu däckade jag i soffan.

Vi tänkte äta smarrig tacos och i kväll kommer syster med barnen.

****
Jo, just det.  Presenterna?


Jag fick en alldeles fantastisk Marc Jacobs handväska  och en iphone 5 av maken! Otroligt! Jag blev så himla glad.

Av bästisen fick jag en väldigt fint armband.

Lycklig :)


De här står tyvärr i skafferiet

Fina halsbandet av kollegorna

Väska iphone av maken

Här gör kompisen marängtårta


Kommentarer

  1. Grattis =) (Lite sent..) =) Hoppas kalaset blir toppen! Kram

    SvaraRadera
  2. Fin väska. :-) Hoppas festen blir bra!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering