Massa läkarbesök

På onsdag ska jag till läkaren inne i stan (äntligen) och kolla mina 4 födelsemärken, hoppas de tar bort dom för de har vuxit och är inte alls fina. Jag har aldrig tagit bort nåt födelsemärke förut så jag hoppas det inte gör allt för ont.

Eftersom jag inte alls kan köra så åkte vi och kollade hur jag ska köra och parkera samt storhandlade på affären som finns där. Att köra i stan är verkligen inte min grej. Eller fickparkera. Så jag parkerar till närliggande köpcentrum och promenerar.

Sen ska jag till tandläkaren, men det är för en liten årskoll så det hoppas jag verkligen går bra. Dessutom har jag ju tandläkarskräck så jag kommer hetsa upp mig innan jag ens i där.

Dessutom är det på onsdag dax för procrensprutan! Den ska räcka ända till maj. Hur konstigt är inte det?

****
Jag har alltid sagt att jag ska åka till USA när jag är 40 och några kompisar ska hänga med, men nu är jag 40 och jag vet inte alls hur jag ska få i hop det.

Först ska jag ha igenom min semester, sen ska jag jag få tag i kattvakter/kattpensionat. (Och det är ju redan fullbokat på kattpensionaten) Sen ska vi lyckas boka resan.

 Och lämna Robban på ett kattpensionat känns ju verkligen sådär..Vet ni nåt bra??

Sen ska vi ha pengar till resan. För 14 dagar i USA kommer att kosta en rejäl slant.

Det största problemet är kattvakt, helst skulle jag vilja ha nån här i 14 dagar. Men vem skulle vilja det? Mig veterligen- ingen.

Jag vill verkligen komma i väg. Men just nu ser jag bara hinder.


Kommentarer

  1. Här har du länk till kattpensionat jag verkligen kan rekommendera. Tyvärr ligger det en bit bort både från mig och dig men jag vet att det är bäst!
    Dessutom åker hon hem och kan vakta dina katter hemma.. Du kan i alla fall kolla upp om det är nåt för er.
    http://www.kattpensionatethemmahos.se/
    Lycka till denna vecka.. du har mycket framför dig..

    Kramis Lena och missarna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det verkar ju helt toppen! Ska nog maila henne...

      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering