:(

Usch, vilket humör jag vaknade på idag. Eller vaknade? Jag somnade väl inte ens. Jag har svårt att somna, vaknar mitt i natten och kan inte somna om, vaknar sen vid 04.30. Det blir inte många timmar det inte.

Sen blev inte livet bättre av att Robban inte hade tid att mysa och dessutom bet mig i handen.

Föbannade jävlaskitförsökochskittabletter. Gud vad jobbigt det är. Det hade varit lättare att uthärda om det kommit nåt gott ur det hela men inte ens det.

****
Jag fick plats på ridningen i går, men det var ett sådär pass. Eller snarare passet var roligt men jag kände mig ofokuserad, hästen var seg och jag var mkt sämre än alla andra. Jag gillar däremot verkligen den ridläraren, hon är tydlig och väldigt trevlig. Och ser allt.

I dag är det ridning igen men med min grupp, det känns i alla fall lite bättre. Jag känner mig alltid tryggare att rida med min grupp som känner mig. Däremot gillar jag inte den ridläraren så värst.

****
Vilken dag det var igår på jobbet. Herregud. Jag vet inte ens vars jag ska börja och berätta. Men det var ingen höjdare i alla fall, och jag var i alla fall inge vidare på allt det nya vi ska göra.

Sen ska man dessutom gå runt och släpa på jourtelefonen och vara livrädd för att den ska ringa med diverse väldigt märkliga och läskiga ärenden som är akuta som jag förmodligen inte har en aning om hur jag ska lösa. (typ nakna rumäner i receptionen som vi hade för ett tag sen)

Okey.

3 dagar kvar till lite ledighet. Eller ja. Det beror på hur man ser på saken.

Åh, vad det är jobbigt att vara så negativ hela tiden. Det är som att ha ett åskmoln ovanför huvudet.

När man ska ta piller och sprutor inför försöken borde det ingå sömntabletter och lyckopiller. Så att man pallar i två-tre månader.

Tänk om jag hade en bra doktor som kunde hjälpa mig med sånt. Vad skönt det hade varit.

gnäll..gnäll


Kram på er!


Kommentarer

  1. Nakna män i receptionen låter galet : )
    Tänkte har du testat något lugnande te för att lättare sova. Finns en hel del på hälsokostaffären. Själv däckar jag av migränteet. Sover man dåligt länge blir allt så mycket jobbigare på dagarna. Håller tummarna för nästa försök.kramar Lina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, dessvärre faktiskt sant..eller halvnaken i alla fall ;-)

      Nej, vilken bra idé! Det ska jag genast införhandla!

      Kram

      Radera
  2. Jag är här och läser varje dag, men har inte orkat kommentera så mycket tyvärr..
    Humöret beror säkert på dina piller så låt det bara vara och vräk ur dig då det känns som det behövs =).

    Kram tillbaka till dig..
    /Lena och missarna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering