Önskelista :-)


Till cykeln

RainCover till cykelkorgen från Basil [
Basil Jada bag basket rear men ännu hellre
Basil Manka Bike Basket - Den gröna!
En ny damcykel, 7-växlar eller mer, cykelkorg och batterilyse.

Vitvaror

Ny kyl och frys, rostfritt
Nytt kök
Kamin, mindre modell, hörnmodell
Jamie Oliver kastruller
Tillbehör till min bosch MUM52120, framförallt rivjärnet för potatis

Möbler

En vacker tavla av Yrjö Edelmann
Strykskåp
Mio: Spegelskåp i vitlack inkl.strykbräda, B 54, H 158 cm
Servis
Kurbits: tekoppar samt de andra tallrikarna med dekor, assietterna 
Skoskåp
IKEA Hole
Till kattlådorna
Nytt skrivbord

Trädgård

Kompostkvarn
Robotgräsklippare
Gräsklippare
Med startknapp
Fladdermusholk
Fågelholk

Accessoarer

Guldarmband och guldörhängen nya ringar
Väska
Marc by marc eller GucciMullberry eller Luis Vuitton SistinaMiu Miu

Till huset

Ny ytterdörr
Nya innedörrar
Framförallt badrum
Nytt köksgolv
Liten tv till köket
Ny duschkabin (den gamla börjar bli rätt sunkig) Gärna nåt liknande sån här
http://www.swetub.se/product/D-91942/'

Elektronik

Iphone 4S eller 5 eller 6
bra istoppningsbara hörlurar
En sån kaffemaskin Siemens te506209rw
En liten perculator

Övrigt

Böcker
Lista finns på bokus
Spel
Mass Effekt 2, Fallout 3, Dead Space 2 (PS3), Alan Wake, Dark Souls,Diablo 3, Macspel
Hästkläder
T.ex. strumpor, eller presentkort på Hööks
En tatuering
En resa till Svenska hästgården
Gå på bio
Resa till USA
En HELGprenumeration på SVD
En BMW X3

Kommentarer

  1. älskar dina listor! :D Hoppas du får ngt på listan. Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar oxå listor..Det listas för lite i det här landet :-)

      Kram!

      Radera
  2. Ohhhh!

    Maken, Jag lobbar för ringen/ringarna, å nej, jag har BARA gott inflytande när det gäller bling-bling!

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är HELT ditt fel att jag vill ha ringarna. Fast jag vill ha exakt såna som dina..Men jag har inte lyckats hitta dem

      Kram!

      Radera
  3. Oj , det kan man kalla önskelista. Hoppas att du får något på listan och ett stort Grattis på födelsedagen. kramar Lina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Fast jag fyller inte förrän den 7 mars :-)

      Kram

      Radera
  4. Åh vilken härlig lista !!

    Nu börjar jag längta efter din födelsedag för att få veta vad det kan vara i dina paket =)

    Kramis Lena och missarna

    SvaraRadera
  5. Jag var helt säker på att din önskelista var ett skämt. Men när jag läste kommentarerna blev jag osäker... Är du allvarlig??
    / Jes

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering