Mens?

Då borde den vara här snart, mensen. Det är en evig väntan på allt. Som ni ser är även datumen ändrade några dagar.

FET blir nog inte förrän runt 9 maj, detta för att jag inte kan ta ledigt från jobbet, jag har inte alls samma möjligheter att ta ledigt som mitt förra jobb. Eller åka på gynbesök och annat som rör äggdonationen. De måste tro jag är helt knäpp därborta, detta är nog tredje gången jag ändrar.

Det känns som jag har massor att längta efter i vår. Det känns härligt!

****
Såg ni solen i går? Fantastiskt, hela själen värmdes upp och man kände att livet blev så mycket bättre. Vi var ute och gick 7 km i solen, det var helt sagolikt. Katterna satt och sola sig i fönstren och det kändes som alla vaknade ur sina dvalor.

Dessutom har det börjat töa så mkt att jag åter cykla till jobbet. Otroligt skönt för det går så fort (även om det är svinjobbigt)

****
Jag efterlyser fortfarande barnlösa par som inte lyckats och som bloggar. Jag har letat, men vi är inte många som bloggar om det. Inte heller om äggdonation, det är många som gör det men få som bloggar.

****
Idag ska jag rida extra, vi får ju en gratis ridning varje gång vi jobbar i stallet. Så jag ska ringa i eftermiddag och hoppas det finns plats åt mig.

Jag behöver verkligen träna, det känns som det går uruselt nu på ridningen.

Kommentarer

  1. Tack för kommentaren. Jag önskar att du får den familj du vill ha.

    Jag förstår att du inte har föräldrar som är närvarande. Du har inte skrivit om syskon så du verkar vara ensambarn.

    Du har alltid skrivit en bra blogg. Känns som att vi båda ska få mens denna vecka.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering