Men herregud

Alltså, det är nåt fel på mig hela tiden. Blir man någonsin frisk och kry eller börjar jag bli inbillningssjuk eller kanske gammal? Eller varför inte båda?

Mycket tror jag hänger i sömnbristen, jag sover så fruktansvärt dåligt och Robban gör ju inte saken bättre med sitt stökande på nätterna. Dessutom svettas jag och fryser om vartannat, men så tror jag det var när jag slutade med alla mediciner sist oxå.

Däremot tyckte jag kissande blivit lite bättre så jag struntar i att ringa nån doktor idag, dumt att gå i onödan. Jag väntar nån dag, jag har ju nära till vc i alla fall..

Nu när man varit lyckligt ledig så känns det väldigt konstigt att börja jobba igen, jag kommer knappt i håg vad man gör. Fantastiskt skönt att kunna koppla bort jobbet, så var det ju inte på mitt gamla jobb som snurrade i huvudet hela tiden.

****
På torsdag ska jag träffa dietisten, jag hoppas verkligen hon är bra. Nu ska jag skärpa mig, mer motion och bättre mat.

Det har ni väl hört förr?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering