Det var då själva f*n

Lika bra att få gnället avklarat; jag är väldigt förkyld- alltså döende. Det sprutar snor, hosta, tics i ögat och ont i hjärnan.

Men det är skönt att det brutit ut, för det måste betyda att det kommer att bli bättre. Men förutom det är det nåt konstigt med underredet, jag gissar att det kanske i alla fall är UVI som spökar. I går tog jag vagitorier mot svamp, men det har inte blivit bättre så det är nog inte det heller.

I morgon blir det att ringa VC..

Det jag tycker är mest jobbigt att vara sjuk är att jag inte kan ut och motionera, jag har sån viktångest så jag behöver verkligen röra på mig.

Som ni såg ringde jag vårdcentralen(om sömn och vikt), men kunde inte boka tid för bokningslistorna för kommande två veckor hade inte lämnats in av läkarna. Bra där!


****
I går kom Robbans lilla värmepresent, en snuggelsafe. Han älskar den och har nog sovit ända till kl 5.30 i morse i sin lilla bädd. Jag däremot har varit vaken som vanligt.

Dessutom hade maken köpt en..öhh... en..kattborg? Han tänkte den ska stå i sovrummet och alla katter ska sova i den så vi får lugn och ro. Hur många katter tror ni sov i den? Hur bra passade den jättegrejen in i sovrummet? Herregud.


****
I dag ska vi till ridkompisen på en "drink" och sen ut och äta middag med han och hans dotter, möjligen ska en till ridkompis med oxå. Det ska bli trevligt, vi har bara umgåtts i stallet och det ska bli kul och se hur han bor för han bor i ett stooort fint hus. 

Roligt!

Kommentarer

  1. Hur går det med borgen? Någon katt som visat det minsta intresse?
    Själv har jag skickat min till föräldrarna. Husse o matte behöver avlastning.
    Jag funderar: Om man inte klarar en liten katt, hur ska det då gå med ett barn?!

    Jag vill gärna ses snart igen. Ta en nyttig (eller onyttig om du vill) fika. Vill helst att du blivit frisk först bara.

    Massor av kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det vill jag gärna, just nu känns det som jag aldrig kommer bli frisk:/

      Kanske din kisse behöver en kattkompis? Du är inte ensam, jag vill sälja mina minst en gång om dan :)

      kram1

      Radera
    2. jo, just det..Nej..Ingen använder den...Otacksamma små.....

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering