Ruvardag 4

Härliga lördag! Men det tyckte jag inte när jag vaknade 5.15 och trodde jag skulle till jobbet, släppte in Robban för mys och kom sen på att det var ju fasiken lördag!

Men jag lyckades somna om vid 7 (på sidan med armarna om Robban, dreglandes på honom) och vaknade med ett ryck 8.20. Jag har fortfarande kuddavtryck i ansiktet.

Snart ska vi iväg med Stiina och kolla hennes tänder, vi ryckte ju bort 2 st för några veckor sedan. Jag tycker hon är piggare, äter bättre och är mycket gosigare.

Sen blir det nog lite julpyssel, 12 godisar och mys i hemmet. Det ska ju bli snökaos i dag igen, som vi inte hade nog med snö.

****
Jag har förövrigt inga symptom. Nada, nicht, no one. Trist men sant, trots jag sköter mina mediciner exemplariskt, äter bra, inte stressar och rör på mig.

min kalender på jobbet, jag ligger efter några dagar..mums!

kolla in de lysande alienöronen :-)

tvättmaskinen är SÅ mysig när matte tvättar på 75 grader. Varm och go

I dag är det Stiina som ska till veterinären

Kommentarer

  1. Här har vi massor med snö och det är ju så det ska vara just före jul.
    Härligt att Stiina mår bättre. Det onda är ju borta och såklart hon är gladare då..=)...

    Önskar er en riktigt mysig lördagskväll..
    Kramis Lena och missarna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering