Ruvardag 11

Det borde vara brottsligt att vakna kl 06.00 en lördag. Jag menar, hur ska man kunna ha sovmorgon när kroppen vägrar sova? Osså var jag ledsen när jag vaknade, så efter lite tårar och gos med Robban så kändes det bättre.

I alla fall så blev det ett maratonmys med Robban och Greta (gode gud så tung hon är) i nästan 2 timmar, sen fick jag så himla ont i ryggen så det var lika bra att gå upp.

 Vid frukosten så fick jag en julklapp av maken .

Det var en beställning på ett julbord på kaknästornet- idag! Men vad fantastiskt roligt, jag har inte ätit nåt julbord i år och jag gillade verkligen kaknästornet när vi var där för något år sen.

Vad fantastisk han är min man! Jag är lyckligt lottad.

****

Jag tänkte att åka och kompletterings handla lite julklappar eftersom jag inte orkade åka i går. Dessutom har jag lyckats glömma handla mjölk så det är bäst jag kompletteringshandlar lite sånt oxå.

Jag hade tänkt att göra köttbullar och Jansson idag, men det får skjutas upp i morgon för idag har vi mycket roligare saker för oss :-)


Kommentarer

  1. Jag hoppas så att det blir ett pluss!

    Ha en fantastisk dag! (Å julbord! Jag har inte varit på ett enda!)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas ni får en härlig lördag.
    Jag sparar mitt julbordsätande till julafton. Men då blir det istället två omgångar =).

    Kram Lena och missarna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering