I dag?!

I dag får vi förhoppningsvis veta hur det blir, när vi ska åka och hur donatorn mår.

Jag måste ringa och jaga på mina remisser och kolla vidare med penicillinet, denna och sista omgång är jag redo att prova allt.

Rapport kommer så fort jag vet mer.

****
-19 grader i dag. Svinkallt  ute, dessutom sov vi med extra elementet på i natt, vi har fortfarande inte satt på elementen utan kör på luftvärmepumpen.

Ska jag verkligen cykla idag? Kommer jag frysa i hjäl då? Jag har aldrig cyklar i -20.

Eller ska jag ta bilen och inte frysa ihjäl?

****
Hoppas det blir en bättre dag på jobbet än föregående veckor. Jag tycker bara allt kör i hop sig och tjorvar. I bland önskar jag att jag jobbade med nåt helt annat. Datorer eller nåt. Tegelstenar. Vad som helst faktiskt.


****
Ni tror väl inte jag fick behålla vetekudden? Nejdå. Den ska micras och stoppa in i Robbans bädd, som sen ligger och myser på den.

Vi måste ha Sveriges mest bortskämda katt?


Kommentarer

  1. Hoppas ni får besked idag! Nitton grader låter helt sinnessjukt, men nu när jag gått till bussen ändå helt logiskt. Lyckliga katt som ändå har vetekudden. :-)

    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna o hoppas du får en bra dag!
    Kram Nenne

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas också på att du får bra besked och att du får en bra dag på jobbet.

    SvaraRadera
  4. Usch så kallt ni har det. Här uppe hos oss var det minus 15 men det är ju ändå inte lika kallt som nere hos er då vi har torrare luft..
    Det är nog tur att Robban har din vetevärmare..stackarn som inte har päls eller kläder..=)...

    Lycka till nu med prover och donator och allt.
    Jag håller mina tummar med allt ni har framför er..

    Kramis Lena och missarna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering