Kärlek?

Puh, det är verkligen prövande att springa runt i ett centrum med familjen, alla vill åt olika håll, äta olika saker och inte tal om denna trängsel! Måste ALLA människor åka till samma köpcentrum som oss?

Sen har ju maten gått helt åt skogen denna helg, skittråkigt när jag har kämpat så många veckor. Inte kunde jag hålla mig från godiskålen heller, jag fattar inte hur syster gör. Har hon en vilja av stål? I går gick vi i alla fall 40 min rask promenad men vad är det lilla i det stora?

Måste ut på promenad idag igen, så himla tråkigt väder bara. Solen kan väl lysa nån gång i alla fall?

Nya tag i morgon.

****
För första gången på nästan ett år har maken och jag gått och lagt oss samtidigt i de två dagarna syster varit här. Anledningen är 17-åringen som suttit uppe och kollat på film och passat på att nattat Robban. 17-åringen låtsas vara oberörd men denna bild hittade jag på hans twitter.

Robban charmar verkligen alla och engagerar alla. Utom min syster förstås som inte alls förstår det här med djur.

texten var: Jag och Robban,Yo.

En av hans kompisar frågar efter ha sett bilden:
-Nått fram till Greta än? (vår skyggiskatt alltså)

Systersonen svarar:
-Greta håller sig fortfarande på avstånd tyvärr! Jag suktar efter henne, men gosa vill hon ej!

****
Appråpå nåt annat vill jag verkligen rekommendera tjänsten Netflix Som har gått varm här i helgen. Första månaden är gratis sen kostar det 79 kr. Vansinnigt mycket serier och filmer. Har funkat klockrent i helgen!
Du tittar genom din iphone, dator, tv eller ps3. Eller hur du nu vill.

 Hörde även att HBO ska komma med sånt som är de som gör de bästa serierna i USA. 

Kommentarer

  1. Förstår att det är svårt att motstå godsaker som står framför dig! Du får helt enkelt se till att inte ha något gott hemma, så att du inte kan stå emot frestelsen :)
    Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det brukar vi inte ha, men syster hade köpt en del..Tyvärr.

      Tack!

      Radera
  2. Å vad roligt med systersonen och katten! :) Robban verkar vara något alldeles extra!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering