Det var då själva..

Men åh, Robbans bädd har verkligen slutat fungera. Den var bara tre veckor gammal och nu går det knappt att få honom att somna, han vaknar tidigt och är alldeles iskall.

Det är ju pinsamt att beställa ännu en ny. Det är ju inte klokt.

I helgen tänkte jag kika efter tyg, så kanske jag kan byta ut innertyget i den så han tror att den är ny. Sen får jag väl slakta en och se hur den är gjord. Men jag är urkass på att sy. Då menar jag urkass. Jag kan inte ens tänka avig och rät. Nej. Det blir en utmaning.

Men vi ska orka till helgen oxå men honom osovandes och det skär verkligen i hjärtat.

****
I dag är det ridning i alla fall. Det ska bli roligt, tyvärr är det säkert dressyr som är mindre skoj men bara vara i stallet är lycka.

****
Bästa kompisen är verkligen underbar, hon ställde upp och åkte till ikea och köpte en ram till min tavla jag ska ha till bröllopsdagen. Och en plåttunna. Hon vet hur illa jag tycker om att gå på ikea (hon behövde saker till sig själv oxå, men ändå)

Så har jag köpt lite småprylar oxå. Kanske vi ska ut och äta eller hitta på nåt annat skoj? Får se.

****
Lite undrar jag om sprutan verkligen tagit. Jag har inga sömnproblem, inga svettningar. Jag känner ingenting. Skumt.

Nästa vecka är det i alla fall gynbesök och då kanske hon ser om allt är ok eller inte.

****
Maten har verkligen gått åt skogen i helgen, och nu äter vi rester. Så inte förrän i morgon kan jag börja om igen.

Skitvikt.




Kommentarer

  1. Fota bädden o skicka några bilder t mig så kanske jag kan tipsa om hur du kan göra?!
    Kram
    Nenne

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Som om det inte var nog

Prick del 2 (mystiska utslag)

Uppdatering